
Kızlar şimdi farkettim aradada oluyordu nemlendiryordum ama internet bakımda kawasakiii hastalığı falan diyor çok ürkütücü yarın bi sağlık ocağına götürücem ama başına gelen var mı bugün yoktu mesela dışarı çıkmadan önce çorap giydirdim İgor sandalet giydi fazla yürüdük ondan olabilir mi