panikmom Merhaba, bebeğimin kolunun iç tarafında daire şeklinde kızarıklık oldu kurulukta var sanki döküntü olacak gibi ve kaşıyor lütfen tecrübeli annenler yardımcı olabilir mi çocuk doktoruna mı götürmeliyim yoksa bir cildiye doktoruna mı? Bebeğim 19 aylık
panikmom Tatildeydik orada mı cildi kurudu anlamadım aslında kuru bir cildi yoktu cok tesekkür ederim