Kızlar 🩷 Kızım 1 yaşında, diş dönemine kadar iştahlı ve çok güzel yiyen bir bebekti. Ne yapsam her yaptığımı bitirirdi, hatta bazen çorbaları 2 kase yerdi.
Diş çıkarmaya başladığından beri hiçbir şey yemez oldu, iştahı tamamen gitti sanki. Alt dişler çıktı, şimdide üst dişler çıkıyor. Çok zor yediriyorum. Böyle alışırda hep böyle giderse diye korkuyorum ya.
Zaten prematüre, 1300 kg doğmuştu. Şimdi de zayıf yani küçük duruyor. Biraz kilo alımı için vitamin gibi sağlıklı takviyeler kullanan var mı acaba ?🙏🏻