Feyekum 5 yasinda anaolukuna başlayacak evde gayet iyi ama evime misafir gelsin yada biz gidelim hep şımarma halinde söz dinlememe halinde dikkat cekme halinde neden yapıyor anlamıyorum cok yoruyor
Zehra95 Feyekum Hee cocuk toplum içinde aynıdır niye dikkat çekmeye çalışıyor olsun ki çocuk çocukluğunu yaşayacak yeri geldi mi simaracak yeri geldi mi ortalığı yıkacak
prenses_prens_Annesi Feyekum çevremde gördüğüm bütün çocuklar aynı benim 2 buçuk yaşında kızım var oda aynı . görüntülü konuşurken bile şımarır
Feyekum Tusa_ benimki çok şimariyor yaaa yada misafir gelsin arkadaşım bile dedi seni çok yoruyor diye okula gidecek ama korkuyorum.sinifta inş durur diyorum
Feyekum Zehra95 beni çok yoruyor yaaa hamileyim bide laf söz dinlemiyor arkadaşı geliyor eve paylaşmıyor oynamiyor önceden oynardı
Feyekum Tusa_ bebeleri de çok sever kardejm.gelsin sunu alacam bakkala goturcem dio ama birkere ağlarken iyi ben gideyim.siz De yeni bebe getirin dedi şimdiden kiskaniyorsa işim.var benim😮💨😮💨😮💨
Tusa_ Feyekum ne kadar severse sevdin kıskanır canım düşünsene annesiyle babasını başka birisiyle paylaşıcak bu çok zor olmalı
Feyekum Tusa_ aynen orası öyle tabi illa kıskanacak inş aşırı olmaz zaten zor cocuk bebek varken daha zor olursa çok işi varr😮💨😮💨😮💨😮💨😮💨