Kızlar merhaba evde 8 aylık bebeğim ile ualnizim yani esleri saymıyorum onlar çalışıyor vs tabi evde yapılacak şeyler de var haliyle ihtiyac yemek vc gibi onlar da var tabiki dolayısı ile bebeğim odada yalnız kalıyor geçici bir süre de olsa. Dikkatimi ceken birşey yok ben odadan ciktigimda vs ama yinede de yalnızlık psikolojisi var mı acaba çünkü kucağıma alıp ,tekrar onu uyuttugum odaya girdiğim zaman istemiyor mizmizlaniyor sebebi ne olabilir diye düşünüyorum tek bakanlar cevaplayabilir mi acaba ?