Bebeğim 5 buçuk aylık doktor tavsiyesiyle 5 gündür ek gıdaya başladı 3 gün yoğurt 2 gündür havuç püresi deniyoruz ama 2 gündür kakasi koyu asker yeşili sümüklü gibi değil ama emin olamıyorum kan damlasi kullanmiyorduk ek gıdayla birlikte onada basladik birde 4 gündür apsesi olduğu için antibiyotik kullandik vücudunda kızarıklık vs yok dün çok iştahlı yiyordu bunlari ama bugun bin nazla yedik yediklerinin yarısını dışarı püskürttü. Birde bugün az bir sey kaka yapti koyu renkli degildi ama kakasinin içinde yediği havuç püresi gorunuyordu resmen. Anne sütü de almiyor mamayi da icmek istemiyor zorla iciriyorum. Ayy bilen benj aydinlatsin lütfen neden oluyor bunlar normal mi karışık olduysa kusura bakmayın