Doktor bebeğimin göz hareketlerinden suphelendi. Tümör olabileceğinden bahsetti.Sabah emar cekilecegiz.Kizim 5 aylık emarda uyuması gerekiyormuş ama o seste nasıl uyuyacak bilmiyorum.Korkuyorum kızıma birsey olacak diye.Tecrubeli arkadaşlardan yardım bekliyorum