Önceki postumda oğlumun nasıl cennet çeşmesi meleklerinden ateşin çocuklarına geçiş yaptığını anlatmıştım 🤣 ergoterapiye başladık evde destekliyoruz filan az az düzelir diye umud ederken bugün nasıl cinnetlere geliyorum oynat bakalım;
Sabah eşimin sesiyle uyandım oturma odasına koştum (çok seviyor diye bizim oğlana 3 hafta önce köpek aldık) köpeğin bokunu sen kalk bütün pedin her yerine yetmemiş gbi de bütün odaya yay oyuncaklarını boka bulaştır.. neyse dedim ya sabır evi bi güzel çamaşır suyuna buladm oğlanı banyoya soktum sonra bi baktım yastıkla köpeğe bastırıyor orda babası bi sinirlendi filan derken bunu da savuşturduk ergoterapi seansı vardı babasıyla gittiler geldiler bizde evde yapmamış gereken oyunları oynadık sonra hamur oynadık bi ara koşarak mutfağa gitti napıyosun dedim işim var gelcem dedi tamam dedim bi beş dk sonra bi baktım müslin bez elinde donu dizinde zıplaya zıplaya geliyor bide kahkaha atıyor müslin beziyle poposunu silmiş onu da elinde sallaya sallaya geliyo kaka yapmış müslin bezle poposunda kalan kakayı silmiş ama ben bir cinnet.. kendi sesimden kulağım çınladı neler söylediğimi postu kaldırmasınlwr diye yazamıyorum orası sizin yaratıcılığınıza kaldı canım analarım 🤣 bir hafta boyunca okul harici bu evden çıkmayacaksın ben bu saçları bu yaşta boşuna mı beyazlattım bu kadar emeğimin karşılığı bu mu diye bi carladım ki sormayın.. hayır benim evladım bilmese bunların yanlış olduğunu kızmayacağım. Biliyor herşeyin farkında bu zamana kadar yapmamış hayvan sevgisinden temizlikten ölen bir çocuk bugün bu yaptıkları ne Allah’ım neeee…