nurkync Bebeğimin bacağı kan toplamış baya yani v şeklinde neden olduğunu anlayamadık çorap veya giydiği pantolondan mı ama baya bi kan toplamış ! Tehlikesi var mı tedavisi nedir ? Yarın doktora gideceğiz ama size de sormak istedim iyi gelen krem vs var mı
nurkync KuzeyinAnnesi03 bu şekilde daha 3 aylık vuracak kadar hareket de etmiyor neden olduğunu anlayamadık kıyafet mi sıkıştırdı nasıl geçecek bilmiyoruz
KuzeyinAnnesi03 nurkync başka bı yerinde var mı sadece bacak mı . Vücudunu kontrol ettiniz mi ne zaman fark ettiniz
KuzeyinAnnesi03 nurkync fark etmeden emzirirken falan olmuş olabilir çok hassas vücutları çorap falan giyiyorsa etini sıkıştırmış olabilir kılcal damar çatlaması gibi duruyor ama tek bı yerdeyse değil ama yine takip edin çıkma var mı diye karrdesimde de oluyordu ama vücudunda.
KuzeyinAnnesi03 nurkync kendi kendiliğinden geçiyor canım yok tehlikeli değil korkmayın ama doktorunuz görsün yine de . Buz kompleksi yapabilirsiniz