eslem00 ya benim bebeğim de sizinki gibiydi. Ben de gece uyandırmadım. Osman gönülal ın videolarımda öyle diyordu. Ancak bebeğim zaten 2950 gram doğmuştu. Gece uyandırıp emzirmesinde kilo alımı çok az oldu geriye düştü persentil tablosunda. Şimdiki aklım olsa ilk 3 ay daha sık emzirirdim.