Zab Kızlar yatmadan (22.00) mastitli göğsüme ucuyla beraber fucidin krem sürmüştüm (doktor tavsiyesi) Gece 1 kere sağdım ve çok dolduğu için şimdi onu emziriyorum (06.30) ama ucunu karbonatlı suyla silmem gerekiyordu unuttum =/ bişey olur mu acaba =/
Elommmm Zab kullandığınız ürünü bilmiyorum duymadım da ama lansinoh kullandığımda silinmesine gerek yok o şekilde de emzirilebiliyordu🤷♀️
Ballilokmatatlisi Zab bende aynı durumdayım o kremi kullanıyorum bazen aceleye geliyor sadece göğüs pediyle üstün körü siliyorumbir sorun yasamadık
Sec2016 Zab su ile yıkamak gerekiyor bende kullanmıştım. Doktorum oyle soylemisti bebegin emmemesi için.
1prensesannesi Zab bu kremi yıkamanız ve iyi temizlemeniz lazım bişey olmaz inş dikkat edin bende kullanıyorum ama emzirmeden önce temizliyorum ve lavaboda ılık suyun altında yıkıyorum
Zab Sec2016 1prensesannesi Bana da karbonatlı suyla temizle demişti ama uyku sersemi unuttum maalesef =/ inşallah bişey olmaz 🤦🏻♀️
Alara_5 Ben ayağımdaki tırnak batması için kullanıyorm bu kremi gece sürdüğümde ertesi gün bile hala deri üzerinde kalıyordu. Siz bebeği gözlemleyin Bi inş bisey olmaz ama gözünüz üstünde olsn sadece