yadeyade27 istersen gelme dedim gözümü kapatırım dedi kapat dedim yol boyunca kapattı
Çok üzüldüm buna ya.
Çocuğunuz hala bir çocuk.
Bebeklik çağını aşmış olması, onun küçük olduğunu değiştirmiyor maalesef.
Kızım 5 yaşında, onunda korkuları oluyor. Karanlıktan korkmak gibi mesela. Ben bununla ilgili kitaplar aldım ona ve hep cesaretlendirdim. Zorlamadım, kızmadım, aksine korkusunu yenmesi için hep cesaretlendirmeye çalıştım. Her başarısında da tebrik ettim gibi gibi.
Hırçınlığı, her şeye fazlaca ağlaması kardeşinden kaynaklı olabilir. Yeterli ilgiyi görmediğini düşünüyor olabilir, kıskanıyor olabilir, kendini ifade edemediğini düşünüyor olabilir. Kaç yaşında şu an? Belki destek alabilirsiniz.