Kızlar merhaba kızım bugün 15 günlük oldu doktorumuz D Vitamınıne başlattı 3 damla şeklin de saat 2,5 3 gibi besleme sonrası verdim sonrasında uykusu çok mızmızlandı memede uyuyor memeden alınca cayır cayır ağlıyor vitaminden olabilir mi acaba siz de de oldu mu