Bebeğim 13 aylık acile gittik boğaz enfeksiyonu olmuş. Antibiyotik kullanıyoruz ateşi vardı dün çok acilde Dr antibiyotik ve dolven verdi. Bugün balgam atıyor böyle beyaz mukuslu. Sıfır iştah hiç bir şey yemiyor. Ağzına 2 lokma girse öksürürken balgamdan midesi bulanıp kusuyor. Yarın sabah kendi Dr una randevu aldım. Bu akşam ateşi yok çok şükür ama o kadar halsiz ki oturmuyor bile. Acile gitsem iştahı için serum falan takarlar mı. İlacı bile çığlık kıyamet şırınga ile veriyorum. Onu da ağlarken öksürüp çıkarıyo ne yapacağımı şaşırdım. Saatlerdir hareketsiz yatıyor çocugum 😔