Başlıktaki gibii aşırı iştahsız bebeğim emiyor ama iki üç çekip bırakıyor birdaha almıyor mama veriyorum Aptamil sma hipp denedim ama hepsinde aynı beğenme değil bildiğiniz iştahsız 30 CC maksimum 60 CC içiyor ama ne zorluklarla iciriyorum kilo alımı coook Cook az 100-200 gram anca alıyor 2500 doğdu 2300 e inmişti şimdi henüz 5 kilo ne yapabilirim bilmiyorum çok yoruldum