ronaaa benim oğlumda öyle,doktora sordumki ne yapayım sanki acmış gibi devamı gelsin istiyor.Doktor dediki istiyorsa ver yesin.Ben kendim ne yesem onada veriyorum yeterki iştahlı bebek olsun.Çocuğu iştahsız olan anneleri görünce şükür ediyorumki maşallah benimki iştahlı ne versem yer.