yamaniskom yani şöyle kimsenin gözünü korkutmak istemem öyle yorumlar okumuştum ki çok korkarak girdim bu aya tabiki o derece zor değil bence. Ama tabi bebekten bebeğede değişiyo olabilir. 3.5 aylık olduğu zamanlarda akşam uykularına dalmada zorluk vardı sadece bir de hafif meme reddi vardı cok kısa sürdü allahtan sonra iştahı açıldı, gündüz uykularında sıkıntı yoktu. 4. Aya bi girdik uyku büyük problem oldu gündüz uykusu dahil gece uykusu berbat yani aşırı zor dalıyor sürekli ağlıyor derin uykuya dalana kadar ağlıyor çok zordu hele şu son 10 gün gece uykusuna dalarken çok zorladı ve gece hiç uyanmayan bebeğim geceleri saat başı uyanıyor çünkü ekstra diş sancılarıda başladı. Gündüz 30/40 dk uyuyor bazen 20 dk oluyor uyanıyo uykusunu alamadığı için huysuz olabiliyo bir de asla uzanmak istemiyo sürekli kucakta gezmek istiyor🥲