3 yaşında oğlum var herkse vuruyor itekliyor sözümü dinlemiyor benle cok inatlaşıyor başkası varsa yanında o cocuk yok bambaşka akıllı cocuk oluyor benleyken ne oluyor çocuğa bilmiyorum yerden birşeyler alıp sürekli ağzına atıyor bana bakarak yapıyor beni cok yoruyor sürekli birilerini tırmalıyor ne yapacağım bilmiyorum artık