parsegemommyyy Merhaba Annelerim, Corbel marka bebek çöp kovalarını nasıl temizliyorsunuz? Yıkasam pas olur mu? Önerilerinizi bekliyorum
karamellipuding parsegemommyyy 1,5 sene kullandım hiç yıkamadım havalandırıyordum en dazla ıslak mendille siliyordum üstünü içini
Lre parsegemommyyy 2 yıldır kullanıyorum koku tabi biraz oluyor ama havalandırıp ıslak mendille siliyorum
parsegemommyyy ilhancan koku olmaz mı temizlemediğimiz için bir süre sonra poşet var evet ama havasız sonuçta
ilhancan parsegemommyyy koku havalandırarak temizlenir yıkama ile değil sonuçta leke çıkarmıyoız koku bu ben kullanıyorum ama yıkamıyorum şahsen sadece poşeti değiştirirken 4 5 dak havalandırıyorum