Meloakar Cuma günü akşam kahverengi lekelenmem oldu ama sadece peçeteye geliyor bugün de peçetede pembemsi kırmızı leke gördüm yine sadece peçeteye bir damla da lavaboya geldi ondan sonra tık yok yerleşme kanaması olabilir mi
metehaninannesiiii Meloakar olabilir bende de oldu ben gittim doktor hemen progesteron yazdı sizde gidin ne olur ne olmaz
Deletedmom_121 Meloakar benimde böyle oldu hatta baya tuvalete falan da gelmişti 3 gün sürmüştü her şey olabilir
beyazzkuguu Meloakar benim gecikmem 1 hafta olmuştu eşim test almaya gitti bir baktım kanama gelmiş tühh dedim heralde adet oldum testi yine de yapıyım dedim testi aldı geldi eşim yaptım çıkmıştı testte
metehaninannesiiii Meloakar ben test yaptım pozitif cikti kan verdim yine ayni sekilde kontrole gitmeden 1 gun önce kahverengi akinti seklinde geldi korktum hemen acile gittik ebe bakti gelen kani doktorumu aradi sordu progesteron yazin demis onu kullaninca geçti dusuk olma ihtimali karsi veriyorlarmış siz gidebilirseniz bugün gidun ne olur ne olmaz
metehaninannesiiii Meloakar kan testinde evet cikiyor hamilelikte testinde yanilmw payi varda kan testinde yok
metehaninannesiiii Meloakar yoo beklemenizw gerek yok 19 ağustosda en son olmuşsunuz baya gecmis siz yarin verin kan