serraelmaz Kizlar , erken dogan bebekler hastanede neden yavas yavas kilo aliyorlar? Yeterince ugrasmiyorlar bence hepsini doyurmak icin… konusuyoruz 35/36 haftalik doganlar…. anlam veremiyorum bu duruma… boyle olan var mi?
yagmurkokusu_ serraelmaz Sağlığı yerindeyse gerisi önemli değil benim kızımda 31 haftalık doğdu yaşıtlarına göre küçük ama maşallahı var geç geliyoruz ama doktorlarımız çok iyi gelişimi diyor ama sorsanız 10 kilo bir de hasta oldu mu düşüyor 10 üstünü çok görmedim. Ama bildiğiniz pire gibi heryere koşuyor tırmanıyor çok hareketli akşama kadar yese de gram durmuyor 😂
Zlm serraelmaz önce içeride yaşaması gereken gelişimi tamlayip ondan sonra kilo aliyodur bence ben öyle düşünüyorum çocuk doktoru değilim 🤔
twinsmomm2 serraelmaz kaç ay boyunca anne karnindasın kandan besleniyorsun ve dünyaya geliyorsun adaptasyon süreci yaşıyor vücut bi anda kilo alması beklenemez e ilk başta verilen ml zaten düşük git gide yükseliyor zaten sonra ki ayda artıyor kilo alımı kii saglikliysa kilosuna takilmayin
3kedili2bebekli serraelmaz çünkü annesinin karnında anne sütü yada serumla değil kan yoluyla besleniyor haliyle çıkınca beslenmemesi gereken bir besin alıyor ve yeterli kilo alımı olmuyor vücudu alışana kadar vücudu alışınca kilo alımı başlıyor 😊
serraelmaz yagmurkokusu_ saglikli olsunlar gercekten gerisi onemli degil ☺️❤️ ama napiyim dusunuyorum😁
yagmurkokusu_ serraelmaz düşünme hiç öyle çok takarsan sürekli kıyaslama yaparsın üzülürsün niye böyle oldu niye kilo almıyor. Sağlığı yerinde olsun zaten ayaklandığında hele 2 yaş sendromunda daha farklılar arkamda oynayan sesi çıkan çocuğum dönüp baktığımda ortada yok koşup gidiyorum bir telaşla bakıyorum kurmuş oyuncakları oynuyor 😂 Saniyesinde herşey oluyor miniickler ama akıl küpüler maşallah.
yagmurkokusu_ serraelmaz oyyy maşallah az daha büyüsün ona ilk kartlarımı al etkinlikler yaptır suyla oynat motor gelişimi destekle bak sende şaşıracaksınız çabuk geçiyor zaman dün 2 kiloydu şimdi 10 kilo 😂 Hızlı toplanır sıyırma daha dur çok zamanın var , şuan lohusa psikolojisindesin oda seni tetikliyor ama atlatacaksın hepsini.
serraelmaz twinsmomm2 ne kadar guzel anlattiniz ❤️ bundan ihtiyacim vardi, kimse boyle anlatmadi bana🙏🏻
twinsmomm2 serraelmaz rica ederiiim ☺️ benim bebeklerim de prematüre çok düşük kilolu doğdular şimdi görün bir de bı anda serpiliyorlar gönlünüzü ferah tutun 😍
twinsmomm2 serraelmaz 1900 birisi 2000 birisi doğdu şimdi 8 aylık oldular sizin bebisiniz ne kadarlik 🙂
minikelanur serraelmaz evet bence de iyi bakamıyorlar biz küvezden 7. Günü çıkmıstık baska doktora gittik şey demişti ilk bi hafta doğum kilosuna gelmesi gerekiyordu zayıf kalmış üzülmüştüm ama cocugum bende bile degildi keşke düzgün ilgilenseler
aybarss2711 @“serraelmaz” onlar belirli ml lerde az az veriyorlarmış olası bir durum da bebek sindiremediği zaman sıkıntılar yaşanırsa beslenme tamamen kapanıp en düşük ml den tekrardan başlıyorlar anne karnın da kan ile beslendiği için bağırsaklarda sıkıntı yaşanmasın diye biliyorum bende
AEgemm serraelmaz saatli besliyorlar aslında bizim yoğunbakımda 3 saatte bir besleniyordu hepsi. Uğraşıyorlardı da beslemek için. Ama bebeğim yoğunbakımdan çıktı aynı düzen devam etmeme rağmen 4 günde 360 gram civarı almıştı doktor bile şaşırdı. İlla anne yanı farklı oluyor saatleri gelene kadar acıksalar da bekliyorlar malesef
Alimm35 serraelmaz erken geç doğmakla bence alakası yok ya yapı meselesi bence 39 hafta da doğdu oğlum ayına göre 500 gr zayıf herkes zayıf zayıf dediği için boşu boşuna çocuğuma acı çektirdim hastaneye götürdüm kan aldılar ağlamaktan yoruldu hiç bir şey çıkmadı ultrason kan idrar hepsi temiz çıktı şükür sağlıklı olsunlarda varsın 500 gr 1 kg zayıf olsun