İyi akşamlar kızlar. Bi kaç gündür oğlum hastaydı ateş ishal iştahsızlık vardı 2 gün hastaneye gidip geldik serumlar ateş düşürücü antibiyotik derken topladı kendini çok şükür 2 gündür ateşi yok kendine geldi bu süreçte iştahsızlık vardı asla ağzına sudan başka bişey sürmüyordu doktorumuz iştahsızlık olur normal dedi. Ama şuan iyi 2 gün oldu ateş gideli kendine geleli 21 aylık bu arada iştahı çok güzeldi maşallah herşeyi yerdi sabah kahvaltı öğlen akşam ara öğün eli boş durmayan çocuktu ama 2 gündür asla yemek yemiyor sevdiği şeyleri yapıyorum önüne koyuyorum ısrar da etmek istemiyorum ama bu durum beni çok üzüyor bugün yediği tek şey sabah kalktı öğlene kadar yemedi naptıysam öğlen sadece 2-3 çatal yumurta yedi bi kaç sonra elma istedi seviyor diye verdim 1 tane yedi akşam yemeğinde seviyor diye köfte patates pilav yaptım ama yemedi sadece su içiyor 2 günde eridi gibi çocuk karnı içine doğru çekildi bu iştahsızlık gider mi ne yapabilirim eski düzeni oturtmak için içim gidiyor resmen aç dolanıyor diye?