ZeydsMom beyazzkuguu kalabaligin ortasinda yalniz olmaktansa cidden yalniz olmak valla daha guzel. Bos yapan yok en azndan
Tatlican ZeydsMom Yok kız benimde tersim pistir konusmadiğim 2 kisi var ama adletletsizlik ettiler diye görüşmüyoruz kardeslerimle birlikte karar aldık. Allaha yakin bize uzak olsunlar öfke duymaya bile degmezler çünkü
NariNariKiminYari ZeydsMom nerdee.. zaten mecburi olmadıkça görüşmüyoruz babamda yok zaten. İlla bi yerlerde denk geliyoruz keşke hiç denk gelmesek
sek_kahve ZeydsMom hala hayatımızda olan birisi mi olmalı ? Mesela geçmişte birisi bana çok büyük bir zarar verdi ve hayatımdan da çıktı. Onu komple silsem
ENERCII ZeydsMom hayatımdan sevmediğim herkesi çıkardım. İyi olsun, sağ olsun ama benden uzak olsun 🙏