gamze08 Kızlar yarın 40mız çıkıyo inşallah ama ben bebeğin annenin nasıl 40 banyosu yapması gerektiğini bilmiyorum yardım lazımsa edenim de yok kendim nasıl yaparım nasıl hallederim? 🫢
Zehra95 gamze08 bi masabaya 40 kaşık su koy o masabayi başından aşağı dök aynı şekilde bebeğe de bi süzgeç veya kevgirle başından aşağı su dökebilirsin
ZeydsMom gamze08 hicbirsey yapmadim bebegimi yikadim zaten ondan once de yikiyordum . Kendim yikandim gusul abdest islermi hallettim ciktim. 40 zaten annenin kirki cikiyor.bebegin 40 i olmuyor o.
gamze08 AnnaKurt bana kalsa öyle yarım da herkes bak kırkı çıksın herşey değişicek diyo bende yıkamaya bi alakası olduğunu düşünmeye başladım
gamze08 ZeydsMom evet tabi yani mantıklı olan da o zaten bence bende araştırıyorum neler yapılır diye
Balim12 gamze08 bebeğini yıka. Sonrada kendin yıkan. Bebeğini yıkadıktan sonra ayrı bir kaba koydugun tuz ve şekerli suyla vücudunu ıslat.
Sonsuz32 gamze08 40 kasık suyla yıkamıstım kızımı suyuna altın attım bırde 40 çıkarmak için manı gıbı bırsey okumuştuk yıkadıktan sonra da benım tepemde tutmuslarsı kızımı ben altan geçtim 40 kere