Gokcece35 Merhaba kızlar bebeğim 1 yaşına yeni girdi ayakları 18 i bile zor dolduruyor. Kilosu boyu iyi ama ilk adım ayakkabısı bulamıyorum hepsi 19 numaradan başlıyor. Bu normal mi yoksa sorun mu acaba doktora sormayı unuttum. Bir daha ki kontrol 15 aylıkken
Gokcece35 baroayse benim 37 eşimin 42, ama kendi annemin 35.5 -36 arası, çok teşekkür ederim evet tabloya göre küçük inşallah genetiktir