Oğlum 25 Eylül de 1 yaşına giriyor doğum günü için bişiler düşünüyorum ama organizasyon 7 bin mekan tutsam 5 bin pasta 3 bin herşey çok ama çık pahalı ben süslemeyi kendim yapmayı düşündüm 2 bine de bi yer tuttum pasta ve giyeceklerimiz kaldı sizler nasıl kutladınız ya da kutlamayı düşünüyorsunuz ne tür ikramlar hazırlamalıyım fikirleşelim