Mrs_Sunshine bizde öyleydik valla en fazla 10 dk uyuyodu. Artık ayakta uyuyodum emzirirken uyuya kalıyodum. İlk zamanlar annem geldi kaldı. Sonra kayınvalidem geldi kaldı. Sonra alış artık dediler kalmadılar ben tek bakmaya başladım. Gerçekten çok zorlaniyorum bazen. Anneme yada kayınvalideme gittiğim zaman veriyorum onlara acıkmadığı sürece getirmeyin diyorum yatıp uyuyorum valla. Bir iyi geliyo o uyku bana 3 saat bile sanki günlerdir uyuyormuşum gibime geliyodu 😂😂 birde son bi kaç gündür geceleri 2 kere uyanıyo. Rezene veriyorum 2 kaşık ondan uyuyo sanırım 😂😂😂