Arkadaşlar merhaba 22 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrason da bebeğin plesantasinin aşağıda olduğunu söyledi doktor bey. Daha önce gittigim doktorum bunu hiç söylememişti böyle olup plesantasi yukarı çıkan var mi ne yapmam nelere dikkat etmem gerekiyor bilgisi olan var mi. Erken doğum riski varmış galiba