busrasr yenidoğan çocuklar sürekli uyuyor bildiniz gibi ben ayağıyla falan oynuyorum geri uyuyor başka hangi yönde uyanır
salakmisincemilee busrasr hafifçe burnunu sıkabilirsiniz hiç uyanmıyorsa altını aç demişti bana hemşire
lidokain busrasr oğlum hiç uyumazdi zorluk yaşamadım ama kendim zorlandım zombi gibiydm😀 topuklarıni sık miskete vurur gibi vur ıslak bsey sür burnunu sık
Minnakordek busrasr böyle bebeklere hep sasiriyorum benim iki kız da rahminde oynamaya başladıkları günden beri uyumadı hiç😂 doğdular yine uyumuyorlar
salakmisincemilee busrasr o zaman bi de altını açıp nemli bezle silin o zaman uyanır inşallah kaç günlük
kuzeysinem Doktorumuz söylemişti topuğuna parmağınızla vuracaksınız yoksa diğer türlü uyanmiyorlar canı acıyor ama bunu düşünmeden hareket etmeniz lazım beslenmesi çok önemli
gurbetteanne10 kuzeysinem evet bizim hemsiremizde öyle yapmıştı canım gitmisti sanki ama uyanmiyorlar yoksa