Bebeğim 4 aylık olucak nerdeyse 1aydir kakasını dört beş günde bir yapıyor ama şimdi bir hafta oldu yapamıyor doktor on güne kadar normal dedi ama çok zorlanıyor zeytin yağı iciriyorum poposuna sürüyorum fayda etmiyor böyle sorun yaşayan varsa lütfen yardım edin çok kasıp ikiniyor