Kızlar yaşımız geçtiği için saçlara aklar düştü fikir atın üzerime ilk kez saçımi boyatma düşüncesindeyim eşim git kuaföre para mühim değil diyor , (tesettürlüyüm bu arada) ben de kankalara sorayım evde boyayan da var daha ucuz onun yerine kendime bişi alırım diyorum sizce 😃🤔☺️