Yesillhanim Vallahi bende öyle düşünüyordum ama artık ikna oldum ben yanlış birşey yapmadım ve benim çocuğum anormal değil 😁 dönemsel derin nefes alıp geçip gitmesini beklemek gerekecek.
Sürekli canı sıkılıyor ne yapacağımı şaşırdım haftanın 2 günü denize gidiyor hergun en az 1 kez dışarı çıkıyor TV izliyor yeni bir sürü kitap,oyuncak aldım ev içinde aktivite yapıyoruz saklambaç ,yakalamaca vs oynuyoruz yok yetmiyor cocuga