byz_smyy Kızlar merhaba ben temmuzda sezaryen doğum yaptım birkaç gün önce de 40ım çıktı. 40ımdan birkaç gün önce kanamam kesilmişti 40.gün tekrar başladı hala da devam ediyor sizce normal mi? Adet mi görüyorum acaba? Bununla alakalı bilgisi olan var mı
hbtltpl byz_smyy benimde olmuştu bir hafta falan sürdü sonra kesildi 2-3 ay sonrada normal adet olmaya başladım