ipekveraa Merhaba. Bulunduğumuz yerde iyi psikolojog yok. İyi bir psikolog tadınığı olan var mı? Aile terapisi için. Eşimin davranışlarından yıldım artık. Sürekli kafasında kurup iyilik olsun diye yaptığım şeyi bile kötülük anlıyor.
Esrakdr Bizde eşimle çok zor günler geçiriyoruz şuan aile terapistine gidiyoruz bize çok iyi geldi. E devletten başvuru yaptım devletin ücretsiz. Sizde bı başvurun özeller çok ama çok pahalı. Güç yetmez özele haftalık 2.000 den başlıyor
ikiaslanannesi87 ipekveraa Tanıdığım istanbulda online olarakta seans veriyor isterseniz bi görüşüp yönlendirme yapabilirim 🌸
ikiaslanannesi87 ipekveraa Tamamdır haber vereceğim şuan saat geç oldu ama bana yarın yine gün içinde hatırlatın unutabilirim belki çocuktan 🌸