İnanın bir fikrim yok ama doktora giderken mümkünse videoyla gidin. Bizimki de tıkanıyo gibi oluyodu hani böyle su altından çıkarsın hızlı derin bi nefes alırsın ığhhhh falan diye öyle yapıyodu anlatamadım bir türlü doktora sonra video çekmeyi başarabildim Laringomalazi demişti yaşına doğru düzelir dedi düzeldi de 8-9 aylıkken