Ay deliricem vallahi 22 aylık olduk bir ay oldu çizgi film keseli ekran keseli tık yok. Birkaç kelime söylüyor. Herseyin farkında bilincinde. Anne baba kim biliyor duygularını vs belli ediyor. Ama bir kelime bile ilerletmedi 1-2 aydır. İnadıma yapıyor sanki oyun gruplarına dil terapistine vs götüremem yurt dışında yaşıyoruz. Bir iki hafta olacak teyzesi yanımıza geldi dünde babam geldi ama sanmıyorum yeni kelime öğreneceğini. Tabikiiiii her çocuğun gelişimi ve becelerileri farklı olur ama konuşan çocuk gördüğümde sanki oğlumda gerilik var gibime geliyor belki de konuşmadığı içindir. Örneğin ece ronayın storylerini izliyordum oğlu oğlumdan 2 ay büyük sanırım allahım nasıl bülbül gibi konuşuyor. Kediye annemi gördün mü diye soruyor. Örneğin benim oğlum kediye beni sorabileceğinin bilincinde mi falan bilmiyorum. Napacağımı bilmiyorum çok kafama takıyorum konuşmamasını