Kizlar merhaba happymomdan mezun olali 4 gun oluyor haliyle 4 gunluk bebegim var her emzirmemden sonra kusuyor ve sık sık hickirik tutuyor bu normal mi karnimdaykende cok hickirirdi . Sutum var Allaha sukurler olsun ama acaba yaramiyor mu yada cok mu emziriyorum bilgisi olan yazabilir mi .