gurbetteanne10 Pasamdapasam kulp kismo biraz daha büyük olsaydı daha güzel olurdu ellerinize sağlık çok güzel
Esoz1110 Pasamdapasam Bende çok beğeniyorum da şöyle sıfır bir evde oturamadım sürekli tayinci olunca 😅
Esoz1110 Pasamdapasam Ama güzel yaptırmışsınız sıfır derkende aslında kendi zevkime göre de demek istedim😘