İki gün ateşliydi enfeksiyonumuz vardı düzeldi. Tadıma başladık, iki gündür avokado veriyorum .
Bugün gözünde kırmızı bir benek oluşmuş ve çok huysuz eşim susuzluktan olabilir diyor idrarıda koyu değil ama bezi tam anlamıyla ıslatmıyor . Sizce hastalıktan sonramı oldu avokado dan dolayımı ?