laura_ benim 25. Haftada başladı 36 da başka sebeple (gebelik zehirlenmesi) doğuma alındım. Ama tekrar ediyorum ki çok önemli eğer kolestazsa Allah korusun bebeğinizi kaybetmeye kadar gider. Acil doktora gidin. Benim kolestaz değil ürtiker çıktı yine de önlem alın. Benim de yanarak batarak kaşınıyordu çok zor Allah yardım etsin. Bol bol duşa girip hz eyyübün duasını okuyun şifa olsun inşallah 😢