Bidahki ay ek gıdaya geçeceğiz. Dr bı kaç tarif attı incele dedi ama tariflerde 60 CC anne sütü veya devam sütü diyo anne sütü yok zaten mama yiyo ama devam sütü ne oluyor?
Normal inek sütü yasak 1 yıl diye biliyorum. Bazı mamaların üzerinde devam sütü yaziyo ama onları normal mama gibi yapıp mi katcam ben asla anlamadım ya 😭