rabiab 10 aylık neredeyse kayınvalidemle yaşamaya başladık . Kaynanam sürekl meyve vere vere çocuğa artık yemek yemez oldu napıcam
amansallagitsin rabiab tatliya alisms sebze yiyince hosuna gtmz tabi. Meyveyi araogunde verin surekli meyve verilmez ki cocugun ek besin almasi gerekir. 10 aylik ama sebze ile tanisms brsyler yiyor olmasi gerekir.
nazlik rabiab meyve şekerli olduğu için o tatlara alisan çocuk yemek yemeyebilir bence azaltın açıkça konuşun
Nur-ten rabiab kızım 10 ay 21 günlük dişleri çıkmaya başladığından beri 1 ay olacak neredeyse o da aynı sadece emmek istiyor kaşıkla ağzına birşey almıyor bende çok üzülüyorum ilk kızımda hiç yaşamadım böyle şeyler her türlü şeyi yerdi. Bu kızım kendi isterse yiyor peynir meyve bebe bisküvisi o kadar. Ama bu bir süreç diye düşünüyorum kolay değil dış ağrısına biz bile dayanamiyoruz
rabiab amansallagitsin tarhana içiyordu içmiyor, mercimek bazen içiyor , yoğurt çorbası tavuksuyu çorbası yaptım içmiyor pilav makarna yemiyor , sebzelerle tanıştı ama yemiyor, köfte kıyma vs yemiyor tükürüyor kahvaltıda yumurta yiyor.
rabiab Ben sürekli kaynanamı uyarıyorum o gizli gizli gene yediriyor çocukta ben verdirmeyince ağlıyor. Meyve istiyor hep
Uykusuzhergeceeee rabiab meyvenin aşırısı da zararlı çünkü şekerli. Ona alıştığı içinde yeme reddi başlamış. Valla kesin bence kayınvalideye de kesin dille söyleyin. Bir kaç gün yemez ama sonra alışır diye düşünüyorum