Bence sıkıntı haline getirmeyin benim kızımda 38 aylık çok geç konuştu bi kaç ay önce kekeme ve sizin dediğiniz gibi kelimeleri yutmaya ve uzatmaya başladı çok takıntı haline getirmiştim pedagog’a götürmeyi düşündüm ama biraz zaman tanıdım ve hiç onu uyarmadım kendiliğinden geçti bi kaç gündür tekrar başladı aaaaannneeeee diye uzatarak başlıyor cümlesine sanırım Buda geçici bi süreç ve yeni doğum yaptım üstüne gitmeyecem geçici olduğunu düşünüyorum:)