0263 10 günlük bebisim var . Birkaç çocuk mağazasında kolsuz düz kundak gordum benim istediğim çıt çıtlı iki kol tarafından da açılır kapanır kundaklar. Sizler bulabildiniz mi?
pasaklisinkukuli 0263 javalar sıcak ben sizin yeriniz de olsam hiç kundaklamam bir de bıraktırması dert okuyor burda cok yazan oldu kundaksız büyüsün
dilberhala1 0263 Havalar çok sıcak ben olsam asla kundaklamam Kızım kışın doğdu bir kere bile kundaklamadım
0263 Mree e bebekten gördüğüm tek parçalık bir şey benim dediğim kundak hafif serbest iki kol tarafı ayrı ayrı kapanacak
0263 Sıcak memleketteyim klima kapanmıyor haliyle gece çok serin o yüzden kundak rahat olur diye düşündüm ama alışıyorsa da bir kere daha düsünmeliyim teşekkürler
bebs Biz ilk zamanlar annem yarım kundak yapıyordu ilk 2 ay yaptık elleri oynamadığından kendini uyandırmiyordu çok fazla.Ama doktorumuz artik kundak onerilmedigini söylediği için yapmayı bırakmıştık