Dün gece o kadar yorgundum ki.. Kızım 11 aylık ve tek uyuduğu dönem yeni doğan sarılığı geçirdiği zamandı. Ondan sonra hiç 3-4 ten önce uyuduğunu hatırlamıyorum. 8. ayda artık sabahın 4-5-6 sında uyuyurdu. Ayağımda sallayarak uyutuyorum. Yanlız bir haftadır sallanmaktan aşırı rahatsız oluyor. Dün gece salona yastık çarşaf getirdim uzandım gözlerimi kapattım kızımda yanımdaydı 5 dk sonra kafasını yastığa koyup uyumuş. Ben hala uyanık sanıyordum. Sizin için basit gelebilir ama benim için mucizeydi. Gece saat 4 tü ve sevincten resmen ağlayacaktım. Bu gecede oyun oynarken bir baktım halının üstünde uyuya kalmış. Hemde gece 12 de . Bende kahve yapmıştım kendime gece daha dinç kalayım yanında uykum gelmesin diye. İnanın o kadar şaşkınım ki.. birden bire oldu herşey. Bu tür birsey başına gelen var mı? Yoksa geçici midir? Hiç bilmiyorum.