Zehra95 Haslanmisbrokoli annem var 3 kere ameliyat oldu daha beter oldu agrisi hastaligi asla bel ameliyatı olunmamali annem 2 dk bi ayakta dursa nasıl topalliyor hep yüreğim ağzımda anneme bisey olacak diye dayanabiliyorsaniz dayanın
pembeyiseven Haslanmisbrokoli İstanbuldaysanız mutlaka Dr turhan karalar avcılar hospitalde görev yapıyor mutlaka ona gidin mükemmel bir doktor süreci 1 günde direk çözüyor ağrısız bir ameliyat kesi yeri çok küçük yani gerçekren mükemmel bir doktor mutlaka bir gidin görüşün derim gözüm kapalı güvenirim kendisine
Zehra95 Haslanmisbrokoli evet 3 de açık ameliyat patlamamisti ama iyice annemin hareketinin engelliyordu 3 4 adım atıyordu 5 de mutlaka oturuyordu şimdi daha beter durumda 😪😪
Haslanmisbrokoli pembeyiseven siz oldunuz mu? Ameliyat zaten kolay geciyormus kapali olunca ama sonra guc kaybi bel kaymasi vs gibi cok fazla sikayet doguyor… cok kqfam karisti. Yasam kalitem cok dustu. Bir dr un onerdigini digeri kotuluyor. Ticaretci olmus cok dr var malesef
Haslanmisbrokoli Zehra95 nasil cozcem bu isi peki ben de cok fenayim kalkamiyorum yuruyemiyirum cok kisitlandi hareketlerim karyoprakta gidiyorum su ara. Kapali ameliyat onerenler oldu. Fitigim cok buyuk ve patlamak uzere.
Omerarf Bendede 2 fitik var birisi büyük omirilik ve sinire baskı yapıyor yaşam kalitem sıfır daha 28 yaşındayım ne yapicam bilemiyorum. Sakarya ve civarinda iyi bi doktor önerisi olan varsa yazabilirmi
Haslanmisbrokoli Yagmurun_annesi123 iki kere ayni fitik mi patladi? Ameliyat olali ne kadar oldu memnun musunuz?
Yagmurun_annesi123 Haslanmisbrokoli aynı fıtık mı bilmiyorum.zor süreçler.doktor çok önemli. Eğer şiddetli bacak ağrın ve hareket kısıtlamaların yoksa ameliyat olma fizik tedavi al