Merhaba kızlar. 1,5 yaş oğlum var. Yaklaşık 1 aydır sürekli elimden tutup anne gel diye evin içinde gezdiyor. Mesela çok evde durmamaya çalışıyorum başka çocuklarla oynasın diye evine gittiğim yerlerde de aynı şeyleri yapmaya başladı. Gitmeyince inanılmaz derecede krize giriyor ve gerçekten 40-45 dakika yoruluncaya kadar ağlıyor. İlk önce gündüzleri sürekli elimden tutup götürüyordu. Şimdi geceleri de aynı. Doğduğundan beridir bizim odada kendi beşiğinde uyuyordu. Artık tam uyku zamanı elimden tutuyor salona götürüyor salonda uyuyor. Geri odasına götürüyorum uyanınca tekrar aynı olay. Gece 5-6 kereden fazla uyanıyor hepsinde meme veriyorum. Vermediğim zaman ağlama krizi ve salona götürme olayı. Gerçekten 1 aydır olan bir olay. Hani götürdüğünde bir şey talep ediyor olsa anlayacağım ama boş götürüp duruyor elimden tutup. Var mıdır bileniniz nedir bu olay