Cicektebenimcicekligunlerde ruzgartayfunyagmur oralara gidince illa ki gidilir.🤷🏻😀 Bizde Karadeniz turu çocuklar büyüyünce istiyoruz şuan yakın yerlerde zor duruyorlar.😂 Herkes Uzungöl ve ayderden şikayetçi giden arkadaşlarım Uzungöl hayal kırıklığı diyor. Ama yine de merak ediyorum.😀
Metehann12 ruzgartayfunyagmur napalim diğer yaylalara çocukla çıkmak sıkıntı olacakti bari aydere gidelim dedik bi saat durmadan da döndük
ruzgartayfunyagmur Metehann12 haklısınız. İnsan görmediği yeri görmek istiyor. Görüncede aa bu mu diyorsunuz. Bende kapadokya için öyle yapmıştım. Sonra keşke gitmeseydim dedim her yer aynı. 😂
ruzgartayfunyagmur isufumveben çamlıhemşin çok küçük bir ilçe belde diyeyim. İçersinde yaylalar var o kadar.
Yineben isufumveben aşırı kalabalıktı gittiğimize oturmaya yer yoktu trafikte cabası.dinlenmek içün okadar yol gitsem daha yorulurum yorulduk ta vallahi. Evet güzel ama gerek yok ha çocuksuz kendi halinde neyse ama kalabalıkta hiç gidilcek yer değil.
meyvekurdu Yaz ayın da gittiğimiz de döndük yaylalarda mutlaka kışlık kıyafet alın.cocukla gidilecek yolu güzel olan bildiğim kadarı ile ayderyaylasi diğerleri toprak taşlı yol