ceylin3871 Kızlar emzirme sonrası tüm herşeyi deniyorum gazını bazen çıkarıyor bazen hiç çıkarmıyor ama her emzirme sonrası hıçkırıyor bu normalmi ? Birde gözünün birinde çapak oldu 3 4 gündür bilgisi olanlar yazabilirim bu neden olur
bilememolabilir ceylin3871 kaç aylık bebeginiz ? Yenidogan zamaninda benimde bebegim cok hıçkırırdı doktorumuz beslenme sonrasi olabilir demisti normal birde midesi buyuyor genisliyor derdi ailemdekiler tabi ne kadar dogruysa :) çapaklanma konusunq gelirsekte dogdugu ilk gunden bir gozu yasarip capaklaniyordu onun icinde damla vermisti doktorumuz birde masaj gostermisti onu yaptim surekli ve gecmisyti 1 ay sonra felan.