Kızlar kızım 4 aylık ama prematüre doğdu şuan boy kilo olarak sadece 2.5 aylığa eş değer. Ama motor gelişimi hareketleri vs 4. Ayıyla uyuşuyor %90 burda çok okudum 4. Ay atağı oluyormuş bebeklerde benim kız için erken mi yani 1.5 ay sonramı olur bum yoksa bu ayda başlar mı şuan tam 4 ay 1 günlük kronolojik olarak😂 yaa zaten kolik bir bebekti ilk üç ayı atlatamadım birde bu olur mu korktum bir an🙂↔️